poniedziałek, 8 lipca 2013

6-7 lipca 2013 r. - Fotografia minutowa - Rynek w Zielonej Górze




Przez kilka ostatnich dni fotografowałem swoim aparatem skrzynkowym ludzi na Deptaku w Zielonej Górze. Z każdym zdjęciem uczę się i poznaję, jak zachowuje się papier w różnych warunkach oświetleniowych. Teraz dochodzę do wniosku, że całkiem inaczej niż w ciemni, w czasie robienia odbitek z negatywów.  Czasami zdjęcia wychodzą wspaniale, czasami jeszcze coś się psuje i nie jestem z nich zadowolony. Poniżej kilka zdjęć, są to skany cyfrowe z papierowych negatywów. Zapraszam do pisania komentarzy. Jeżeli ktoś ma informacje na temat fotografów ulicznych (fotografów minutowych) proszę o kontakt. Wiem, że fotografowie uliczni (minutowi) pracowali w Polsce na ulicach jeszcze w latach 60-tych XX wieku.

Obecnie jestem prawdopodobnie jedynym fotografem minutowym w Polsce.









----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przyjmuję zamówienia na fotografowanie ślubów i innych ważnych uroczystości rodzinnych (chrzciny, komunie, urodziny, rocznice ślubu). Wykonuję także reprodukcje i naprawę starych zdjęć. Istnieje możliwość wykonania odbitek w technikach analogowych. Mogę wykonać zdjęcia dokumentalne/reklamowe budynków i lokali użytkowych. Zapraszam na moją stronę  http://www.fotografslubny.zgora.pl/ tel. 502 166 967

2 komentarze:

  1. Panie Arturze, jest Pan jedynym fotografem minutowym w Polsce. Ja sam ostatnio szukałem informacji o tej "dziedzinie" fotografii (zamierzałem zbudować taki aparat) i w Polsce nie znalazłem nic, ledwo kilka zdjęć archiwalnych pochodzących z czasów tuż powojennych i w dniu dzisiejszym informacje o Panu i Pańskim aparacie. Cieszę się, że ktoś stara się uchować przy życiu takie "prymitywne" techniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, W Polsce znam osobiście jeszcze fotografa z Białegostoku, który zajmuje się fotografią minutową, proszę zobaczyć tutaj: https://www.facebook.com/idlozi/?fref=ts Proszę napisać do mnie na adres artur@gintowt.pl w grupie zawsze raźniej ;) Pozdrawiam, Artur

      Usuń