sobota, 13 lipca 2013

13.07.2013 - Zielona Góra - Rynek - fotografia minutowa




Fotografia minutowa - spędziłem kilka godzin na zielonogórskim Rynku. Poniżej kolejne zdjęcia wykonane moim aparatem. Jak zwykle poznałem kilka osób, która były zainteresowane tym co robię, widziałem biegnącą za motocyklem Janę, udzieliłem dwóch radiowych wywiadów (poważnie) i oczywiście zrobiłem kilka zdjęć. Z jednego zdjęcia nie jestem zadowolony. Ktoś powiedział, że pierwszy naleśnik zawsze nie wychodzi. Zauważyłem, że tak jest z moimi zdjęciami. Pierwsze, w danym dniu nie wychodzi mi tak jakbym chciał. Później jest już dobrze. 

Zdjęcia po lekkiej obróbce cyfrowej pochodzą ze skanów z negatywów wykonanych w aparacie.





Kolega. Zdjęcie zrobione kilka dni wcześnie.





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przyjmuję zamówienia na fotografowanie ślubów (oczywiście w technice cyfrowej) i innych ważnych uroczystości rodzinnych (chrzciny, komunie, urodziny, rocznice ślubu). Wykonuję także reprodukcje i naprawę starych zdjęć. Istnieje możliwość wykonania odbitek w technikach analogowych. Mogę wykonać zdjęcia dokumentalne/reklamowe budynków i lokali użytkowych. Zapraszam na moją stronę  http://www.fotografslubny.zgora.pl/ tel. 502 166 967

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz